Παρασκευή, Μαΐου 18, 2018

Η αγάπη μου παλεύει με τον αυτοκινητόδρομο



Big Log - Wikipedia

Η αγάπη μου παλεύει με τον αυτοκινητόδρομο
Το πάθος της θα ταξιδέψει, καθώς οι πόλεις περνούν από δίπλα μου
Και η ουρά των φώτων διαλύεται μες στον ερχομό της νύχτας
Και τα ερωτήματα κατά  χιλιάδες πετούν
Η αγάπη μου είναι μίλια μες στην αναμονή
Τα μάτια που απλά κοιτάζουν και το βλέμμα στο ρολόι
Και το μυστικό που καίει και ο πόνος που μεγαλώνει σκοτεινός
Και είσαι εσύ άλλη μια φορά
Που με οδηγείς πάνω
και κάτω στο δρόμο
Που με οδηγείς πάνω
κάτω στο δρόμο
Η αγάπη μου ξεπερνά το όριο
Με κόκκινα μάτια και πυρετώδη μες στη βουή των μιλίων
Απόσταση και λαχτάρα, οι σκέψεις μου προσφέρουν
Θα έπρεπε να ξεκουραστώ στην άκρη για λίγο;
Η αγάπη σου λικνίζεται στη γνώση
Τα μάτια στον καθρέφτη, ακόμα περιμένω ότι θα έρθουν
Νιώθοντας τόσο καλά όταν το ταξίδι έχει τελειώσει
Δεν υπάρχει γυρισμός, 
Όχι, δεν υπάρχει γυρισμός,
Η αγάπη μου παλεύει με τον αυτοκινητόδρομο,
 με τον αυτοκινητόδρομο και τον ερχομό της νυχτερινής ώρας
Η αγάπη μου, η αγάπη μου παλεύει με τον αυτοκινητόδρομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Exhibition Tour–Look Again: European Paintings 1300-1800

Join curators Stephan Wolohojian, Adam Eaker, David Pullins, and Anna-Claire Stinebring along with their special guests as they guide you th...