Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2017

ΘΡΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ



Αποτέλεσμα εικόνας για i cry crying animated gifs

Ο ΓΟΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ
ΕΝ ΤΩ ΑΚΟΥΣΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΩΣ 
ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΝ

Θα φύγεις από τη Βουλή Λεβέντη μου , Βασίλη μου,
από  το κλάμα το πολύ μούσκεψα  το μαντίλι μου.
 Κλαίω, ωιμέ,  απαρηγόρητα,  κλαίω απελπισμένα
 γιατί ο Αρχηγός που λάτρεψα δεν είναι πια για μένα.

 Πώς το έκανες , ογκόλιθε, αυτό χωρίς να με ρωτήσεις,
δίχως καθόλου να σκεφτείς σε  τι πόνο θα μ’ αφήσεις;

 Αλίμονο,  σε έφαγαν  των ανωμάλων τραβεστί τα μάγια,
και άφησες μία καρδιά πιστού  να γίνει δυο κομμάτια.

 Κλαίω απαρηγόρητα κλαίω απελπισμένα
 γιατί ο Λεβέντης Αρχηγός  δεν θα ΄ναι πια για μένα.  Αποτέλεσμα εικόνας για i cry crying animated gifs

ΚΑΛΕ, ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ;ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ!


Λεβέντης: Με αγνοούν, απειλώ ότι θα πάω Θεσσαλονίκη να παραιτηθώ! ...

Ακόμα και το ενδεχόμενο παραίτησης από την θέση του βουλευτή άφησε ανοιχτό ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης, καθώς όπως είπε εδώ και δύο χρόνια ζητά «διακυβερνητική συνεργασία» αλλά τον «αγνοούν».


«Τη Δευτέρα έχω μια ομιλία στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει η απειλή εκ μέρους μου, της παραίτησης από βουλευτή», δήλωσε μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον Σκάι και εξήγησε: «Γιατί εισηγούμαι επί δύο χρόνια μια συνεργασία διακυβερνητική. Ο Τσίπρας καπρίτσιο, να το πάει μέχρι τέλους, ο Μητσοτάκης "δεν δίνω χέρι, να έρθει αυτός"».

«Με αγνοούν. Εγώ δεν μπήκα στη Βουλή για να παίρνω μισθό. Εγώ τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη θα πάρω τις αποφάσεις μου. Πάω για παραίτηση από αυτό το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Δεν θέλω να αποτελώ μέρος ενός βρωμερού και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Κι αν ο Παυλόπουλος υπογράψει το νομοσχέδιο του Τσίπρα (σσ. εννοεί αυτό που περιέχει την αλλαγή ταυτότητας φύλου), από σήμερα ούτε την καλημέρα μου δεν έχει», δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)