Κυριακή, Σεπτεμβρίου 10, 2017

Γυναίκα με σένα

Donna con te

Quanti ricordi dietro me –
li segnerò nel diario della vita
e terrò quei vecchi batticuori nel presente mio,
di bianco e rosso vestirò…
Sarò un angelo per te –
quella donna che puoi stringere sul cuore,
ma se occorre, come il sole i tuoi sensi accenderò
e piano piano poi li spegnerò…
Donna con te, di me chissà che sai…
Donna con te, se tu lo vuoi...
Le tue mani su di me
stanno già forzando la mia serratura,
ma la porta del mio cuore all'improvviso si aprirà
ed un'altra donna uscirà…
Sarò una donna che ritrova la sua femminilità
e te la regalerà –
donna che ti sa stupire solo con la sua semplicità
e che ti amerà…
Donna, donna…
Quanto cielo su di noi…
Questa mia età colorala se vuoi
e le notte in bianco e nero, quelle le cancellerò
perché donna io con te sarò…
Sarò una donna che ritrova la sua femminilità
e te la regalerà –
donna che ti sa stupire solo con la sua semplicità
e che ti amerà…
Donna, donna…
Perché donna io con te sarò… (x4)
Donna, di me chissà che sai…
Donna, se tu lo vuoi…
Donna, di me chissà che sai…
Donna con te, se tu lo vuoi…
Donna…

Γυναίκα μαζί σου

Πόσες αναμνήσεις πίσω μου-
 θα τις γράψω στο ημερολόγιο της ζωής
και θα διατηρήσω τα  παλιά εκείνα χτυποκάρδια στο σήμερα
φορώντας κόκκινα και λευκά ρούχα ,
 
Θα είμαι ο  άγγελός σου
η γυναίκα που θα μπορείς να σφίξεις στην καρδιά σου
αλλά αν είναι απαραίτητο, όπως ο ήλιος ,θα ανάβω τις αισθήσεις σου
και, στη συνέχεια, αργά αργά θα στις σβήνω...
 
Γυναίκα μαζί σου, που ξέρω ότι με ξέρεις
Γυναίκα δίπλα σου, αν έτσι το θες...
 
Τα χέρια σου πάνω μου
έχουν ήδη παραβιάσει τη κλειδαριά μου
όμως η πόρτα της καρδιάς μου θα ανοίξει απότομα
και μια άλλη γυναίκα θα βγει.
 
Θα είμαι μια γυναίκα που βρίσκει τη θηλυκότητα της
και που θα  σου τη προσφέρει.
Γυναίκα που ξέρει   να καταπλήσσει με την απλότητα της 
και αυτή η υπέροχη γυναίκα
είναι που θα σ 'αγαπάει.
 
Γυναίκα,γυναίκα...
 
Ως τον ουρανό από πάνω μας
αυτή είναι η ηλικία μου, χρωμάτισέ την αν θέλεις
και τις μουντές τις νύχτες τις ασπρόμαυρες εγώ θα διαγράψω
γιατί  γυναίκα  θα είμαι μαζί σου
 
Θα είμαι μια γυναίκα που βρίσκει τη θηλυκότητα της
και που θα  σου τη προσφέρει.
Γυναίκα που ξέρει   να καταπλήσσει με την απλότητα της 
και αυτή η υπέροχη γυναίκα
είναι που θα σ 'αγαπάει.
 
Γυναίκα,γυναίκα...
 
Επειδή μόνο μαζί σου νιώθω γυναίκα (χ4)
 
Γυναίκα με σένα, που γνωρίζω ότι με ξέρεις
Γυναίκα μαζί σου, αν έτσι το θες...
 
Γυναίκα  στο πλάι  σου, που γνωρίζω ότι με ξέρεις
Γυναίκα μαζί σου, αν έτσι το θες...
 
Γυναίκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Paul Henry R.H.A. (1876-1958) - An Irish artist noted for depicting the West of Ireland landscape/Ένας Ιρλανδός καλλιτέχνης που διακρίθηκε για την απεικόνιση του τοπίου της Δυτικής Ιρλανδίας

«Ο Paul Henry:  Ιρλανδός καλλιτέχνης που διακρίθηκε για την απεικόνιση του τοπίου της Δυτικής Ιρλανδίας σε ένα λιτό μετα-ιμπρεσιονιστικό σ...