Πέμπτη, Αυγούστου 31, 2017

Να ‘ρθω κι απόψε σα ναυαγός στον κοραλλένιο σου βυθό


Να ΄ρθω κι απόψε

Να σέρνομαι σε πέλαγα αρμυρά
παρά της νοσταλγίας υπηρέτης.
να πέφτω στα κερένια μου φτερά,
του άπιαστου αφέντης και επαίτης.


Να χάνομαι σαν έρχεται το φως,
να σβήνω πριν γυρίσει το φεγγάρι,
να γίνομαι του λάθους αδερφός,
ο φόβος να φοβάται να με πάρει.


Να ‘ρθώ κι απόψε, ζωή μου κόψε,
ζωή μου κόψε τη μέρα μου στα δυο.
Ζωή μου κόψε, να ‘ρθω κι απόψε
σα ναυαγός στον κοραλλένιο σου βυθό.


Να έχω μια κατάρα για ευχή,
να χάσω το κλειδί του παραδείσου,
να ρέω σαν ποτάμι στη βροχή,
σα βότσαλο να λιώνω στην ακτή σου.


Να ‘ρθω κι απόψε, ζωή μου κόψε,
ζωή μου κόψε τη μέρα μου στα δυο.
Ζωή μου κόψε, να ‘ρθω κι απόψε
σα ναυαγός στον κοραλλένιο σου βυθό.



 Δημήτρης Μητσοτάκης

Μουσική: Παναγιώτης Κατσιμάνης & Ενδελέχεια Πρώτη εκτέλεση: Ενδελέχεια

  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 
Δημήτρης Μητσοτάκης: «Φοβάμαι τον φόβο του φοβισμένου...» - Η Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...