Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2017

Κλάψτε μάγκες μου απόψε τη μεγάλη μας ζημιά.

ΠΗΓΗ: by MPOYZOYKI KAI MPOYZOYKSIDES!!!!
Facebook BouzoukiPage: https://www.facebook.com/BouzoukiPage/
Bouzouki - laika rebetika - songs of Greece - Greek songs
Παλιά & Σπάνια Λαϊκά - Ρεμπέτικα - παλιές φωτογραφίες
Λαογραφία Ελλάδα - Μπουζουξήδες - Γνήσιο Αστικό Λαϊκό Τραγούδι..
+Αφιερώματα στους δεξιοτέχνες -τα πάντα όλα /Λαϊκό τραγούδι ΕΔΩ http://mpouzoukimpouzouksides.blogspo... 

***********************
Βρισκόμαστε στα 1964... Ο Ζαμπέτας εμφανίζεται στα «Ξημερώματα» με τη Βίκυ Μοσχολιού. Ήδη έχει περάσει με τη φωνή του τρία τραγούδια στη δισκογραφία, το 1960, τα:
«Ένας τσιγγάνος πέθανε» και «Αν θες φαρμάκι ρίξε μου» και το 1961 το «Αν μας σπάσουν το μπουζούκι»....
- Πολλά χρόνια αργότερα (1975) περιλαμβάνεται και στον δίσκο "Ζαμπέτας, κουλτούρα & Σία" που το τραγουδά με την Ελένη Ροδά. Σε εκείνη τη version του '75 αναφέρει στην αρχή του τραγουδιού για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου που του έφερε τότε (1960) τους στίχους όταν αυτός τραγουδούσε σε ένα κουτούκι στο Αιγάλεω ....

***************
ΑΝ ΜΑΣ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ

Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Ζαμπέτας & Ρία Κούρτη ( Ντουέτο )




Κλάψτε μάγκες μου απόψε,
βγήκε μια διαταγή.
Να μας κλείσουν το κουτούκι
να μας σπάσουν το μπουζούκι
τι τη θέμε τη ζωή.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.
Και όμως τα μητρώα μας τα
βρήκανε εντάξει, μας πήγανε
πλημμέλημα επί διαταράξει.

Μ' έπιασαν ιδιαιτέρως
μ' έκαναν προσεχτικό.
Μου απαγόρευσαν να κλαίω
και τον πόνο μου να λέω
στο μπουζούκι το γλυκό.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.

Κλάψτε μάγκες μου απόψε
τη μεγάλη μας ζημιά.
Αν μας κλείσουν το κουτούκι
και μας σπάσουν το μπουζούκι
γράφτ' αλίμονο παιδιά.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you And if a day passes by without seeing you I forget you How come this time I drew you The Longing moves the nostalgia in my heart...