Δευτέρα, Ιουλίου 31, 2017

Το απλοϊκό βιβλίο του μίσους, που έγινε το "ευαγγέλιο" των αφελών , των κομπλεξικών και των ηλιθίων

Αποτέλεσμα εικόνας για «Ο Αγών μου», «Mein Kampf»Ο Αγών μου - Βικιπαίδεια

«Ο Αγών μου», «Mein Kampf» (Μάιν Καμπφ) στα γερμανικά, είναι ο τίτλος του μοναδικού βιβλίου που συνέγραψε ο Αδόλφος Χίτλερ. Ένα πολύ μέτριο έως κακό συγγραφικό πόνημα, δίχως δομή, με αφηρημένες σκέψεις και απόψεις, και πάνω απ' όλα εξαιρετικά δυσανάγνωστο. Στις 500 σελίδες του ο Χίτλερ προσπάθησε να εμφανίσει τον εαυτό του ως ιδεολόγο ηγέτη. Συνδυασμός αυτοβιογραφίας και πολιτικού μανιφέστου, «Ο Αγών μου» είναι η Βίβλος του Εθνικοσοσιαλισμού και το αγαπημένο ανάγνωσμα των νοσταλγών του Ναζισμού.Στις μέρες μας το εκδοτικό δικαίωμα του «Μάιν Καμπφ» κατείχε , ως τις 31 Δεκεμβρίου 2015, η κυβέρνηση του κρατιδίου της Βαυαρίας. Ο μοναδικός κληρονόμος του Χίτλερ, ο μικρανεψιός του Πέτερ Ράουμπαλ, έχει αποποιηθεί των σχετικών δικαιωμάτων. Η κυβέρνηση της Βαυαρίας, σε συμφωνία με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση του Βερολίνου, απαγόρευε έως πρόσφατα  την έκδοση του βιβλίου στη χώρα και έβαζε εμπόδια στις διεθνείς εκδόσεις του.

Πόσο επικίνδυνο βιβλίο είναι «Ο Αγών μου» του Αδόλφου Χίτλερ; | LiFO

Δεν υπάρχουν σχόλια: