Τετάρτη, Ιουλίου 27, 2016

" Σε ατιμίες να εξοντώσουμε τον Τσίπρα, εγώ δεν συμπράττω!

ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ  ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ  ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ
ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΝΑ ΑΦΡΙΖΟΥΝ
 
LEBENTHS«...Τις τελευταίες δέκα μέρες δέχομαι πυρά ότι ο Βασίλης Λεβέντης έχει γίνει δεκανίκι του Τσίπρα... Θεοδωράκης, Γεννηματά λένε ότι ο Λεβέντης έχει συμφωνήσει με τον Τσίπρα. Ξεχνούν ότι αν ήθελα να μπω στην κυβέρνηση θα είχα μπει προ δέκα μηνών, όταν ο Τσίπρας μου έδινε 5 υπουργεία. «Πέντε -μου είπε- έχει ο Καμμένος, πέντε δικαιούστε και εσείς κ. πρόεδρε». Θα ήμουν βλάκας να ήμουν δέκα μήνες έξω και να μπω τώρα. Το όνειρό μου είναι αντί 9 βουλευτές να πάω 40. Σε κυβέρνηση δεν μπαίνω ούτε πεθαμένος με τα σημερινά δεδομένα. Αν δω ότι έβαλαν φωτιά στην χώρα και είμαι ο μόνος που μπορώ να την σβήσω, τότε ναι».
«...Με τον Τσίπρα», πρόσθεσε, «δεν έχω κάνει καμία συμφωνία, μόνο κάποιες συναντήσεις και τηλέφωνα. Με πλησίασε στο προαύλιο στη Βουλή και μου είπε να του πω τις απόψεις μου για όσα άκουσα. Αυτό δεν έχει καμιά πολιτική συγγένεια. Του είπα με χαρά ότι θα επικοινωνήσω με το γραφείο του».

«...Άξονας ατιμίας για να ρίξουν τον Τσίπρα»!

...Ο Βασίλης Λεβέντης κατηγόρησε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι ότι «έχουν γίνει άξονας Θεοδωράκη, Γεννηματά, Μητσοτάκη. Ό,τι ψηφίζει ο Μητσοτάκης, ψηφίζει και ο Θεοδωράκης και η Γεννηματά. Έχουν κάνει μυστική συμφωνία. Για να κρύψουν την δική τους σκευωρία, παρουσιάζουν εμένα ότι έχω κάνει συμφωνία με τον Τσίπρα», είπε, προσθέτοντας: «...Έχουν κάνει άξονα για να ρίξουν τον Τσίπρα. Εγώ δεν συμπράττω σε συνωμοσίες. Σε ατιμίες να εξοντώσουμε τον Τσίπρα, εγώ δεν συμπράττω».
...Επιτέθηκε επίσης στον Κυριάκο Μητσοτάκη λέγοντας: «Είναι εχθρός μου ο Κυριάκος μετά από αυτό, ότι θέλει 50 έδρες για να μας κυβερνάει, γιατί αλλιώς θα έχουμε ακυβερνησία. Τέτοιους τύπους δεν τους γουστάρω, που θέλουν κλεμμένες έδρες. Να ψηφιστούν από τον κόσμο να κυβερνήσουν, αντρίκια. Σε άξονα ατιμίας που έχουν κάνει Φώφη, Σταύρος και Κυριάκος προς εξόντωση ενός προσώπου ο Λεβέντης δεν συμπράττει. Θέλω να πέσει παλικαρίσια ο Τσίπρας από το λαό, αντρίκια όχι με συνωμοσίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)