Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2015

Πες μου ένα παραμύθι να σωθώ

 Πες μου ένα παραμύθι 
1987
 
Στίχοι:  
Αντώνης Ανδρικάκης
Μουσική:  
Χρήστος Γκάρτζος

1.Κώστας Καράλης

Δεν κοιμάμαι, δεν μπορώ να κοιμηθώ,
κολυμπάω σ’ έναν άγνωστο βυθό,
τα παλιά μου μυστικά, ξεχασμένα σκηνικά,
επιστρέφονται γιατί είναι δανεικά.

Πες μου ένα παραμύθι να σωθώ,
δεν κοιμάμαι, δεν μπορώ να κοιμηθώ.

Δεν κοιμάμαι, δεν μπορώ να κοιμηθώ,
ένα όνειρο δε βρίσκω, απορώ,
όποιο ψέμα έχω πει, σαν ηχώ μέσ’ στη σιωπή
με δικάζει και με παρακολουθεί.

Πες μου ένα παραμύθι να σωθώ,
δεν κοιμάμαι, δεν μπορώ να κοιμηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...