Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2015

Έρως ο αιμοβόρος

Στίχοι: Ευσταθία
Μουσική: Ευσταθία
----------------------------------
Μου είπε ένας φίλος μου πως στην πόλη μας κυκλοφορούν κάποια βαμπίρ διψασμένα
Δεν τον πίστεψα και του `πα πως τον πείραξαν αυτά που παίρνει τα ληγμένα
Ώσπου ήρθε εκείνη η ώρα και συνάντησα εσένα με το βλέμμα σου το όμορφο, το σκοτεινό
Το φως της μέρας δεν μπορούσες, αλλά ούτε και τα σκόρδα, μα αυτό το θεωρούσα απολύτως φυσικό
Σ' ερωτεύτηκα κι ας κατάλαβα πως σε ενδιέφερε μια φλέβα στον άσπρο μου λαιμό
Κι όχι μόνο αυτό, μα σου προσφέρθηκα, ευχαρίστως να γινόμουν το δικό σου βραδινό

Έρως ο αιμοβόρος
Καμένη γη στο πέρασμά του αφήνει
Έρως ο αιμοβόρος
Από το χάρτη σε σβήνει

Έτσι έφευγαν οι μέρες και περνούσαν οι βδομάδες και το μόνο που με ενδιέφερε ήταν αυτό
Πως μπορούσα να σε έχω όσο πιο πολύ γινόταν και το θύμα το δικό σου να `μαι το αποκλειστικό
Κάτι τέτοιες ιστορίες όσο και να προσπαθήσεις δυστυχώς ποτέ δεν έχουν αίσιο τέλος φυσικά
Μάλλον φταίει του ανθρώπου η περίεργη η φύση που γουστάρει κατά βάθος κάποιος να την τυραννά

Έρως ο αιμοβόρος
Καμένη γη στο πέρασμά του αφήνει
Έρως ο αιμοβόρος
Από το χάρτη σε σβήνει

Ώσπου χάθηκες μια μέρα
Ίσως πήγες σ' άλλη χώρα για να βρεις ένα καινούριο, ανυποψίαστο κορμί
Και μετά από το κλάμα και το πένθος μου για σένα, είχα στεγνώσει κι είχα γίνει κι εγώ ένα βαμπίρ όπως κι εσύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...