Δευτέρα, Ιανουαρίου 26, 2015

Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!



Ο καλύτερος νεοναζί  του κόσμου!
Είναι απ’όλους τους νεοναζί ο δικός μου ο μπαμπάς,
που μου στέλνει απότη φυλακή  φιλιά.
Αχ πως σ’αγαπάω μπαμπά!
Ο καλύτερος χουντικός του κόσμου!
Ο καλύτερος χουντικός του κόσμου!
Είναι απ’όλους τους χουντίλες  ο δικός μου ο μπαμπάς,
που μου στέλνει από τον Κορυδαλλό φιλιά.
Αχ πως σ’αγαπάω, μπαμπά!
Στο πλευρό μου είναι πάντα ό τι κι αν μου συμβεί
Με τη Χρυσαυγή  ζωντανεύει κάθε ευχή μου κρυφή,
λες και ξέρει τι ζητάω πριν ακόμη του  το πω,
πατερούλη μου γλυκούλη , πολύ σ’αγαπώ
Ο καλύτερος ρατσιστής  του κόσμου,
Ο καλύτερος ρατσιστής του κόσμου,
Αχ πως σ’αγαπάω,  μπαμπά!
Ενα βράδυ θα  γράψω Arbeit macht frei! πάνω στόν ουρανό
Tρεις  λεξούλες από αστέρια που πολύ τις αγαπώ.
Κι αν μια μέρα του χειμώνα αισθανθείς παγωνιά
Θα φωνάξω εγω τον ήλιο να τη διώξει μακριά!
Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!
Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!
Είναι απ’όλους τους μπαμπάδες ο δικός μου μπαμπάς,
που οι Έλληνες ακροδεξιοί τον έστειλαν στη Βουλή ξανά.
Αχ πως σ’αγαπάω, μπαμπά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι μάσκες ως προσχήματα για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας

  Όχι στο όνομά μας!  Η μάσκα είναι, βέβαια, μια κάποια λύση. Να μιλάμε για "κρίση", αντί για ...