Δευτέρα, Φεβρουαρίου 17, 2014

Και ο καλύτερος ας νικήσει

-Άρη, πρέπει να συμφωνήσουμε σε μια τίμια αναμέτρηση.
-Νικήτα, σωστά τα λες!Δέχομαι την πρότασή σου!
-Όχι χτυπήματα, λοιπόν,  κάτω από τη μέση!
- Όχι! Όλα πρέπει να έχουν τη μορφή ενός τίμιου παιχνιδιού.
-Σωστά! Fair play  σ΄όλους τους τομείς κι ο καλύτερος ας νικήσει;.
-Απολύτως!
-Ωραία! Την ερχόμενη βδομάδα αναχωρώ στο Άγιον Όρος.
Θέλω να πάρω σαν τον Αντώνη τη Θεία Φώτιση και την ευλογία των μοναχών.
-Συγγνώμη, Νικήτα, αλλά κι εγώ έχω αποφασίσει μία επίσκεψη
πνευματικής ενδυνάμωσης στο Περιβόλι της Παναγιάς.
- Δε  θα τα χαλάσουμε, Άρη μου, στο σημείο αυτό. Εσύ θα πας στη Σιμωνόπετρα
και εγώ θα προσκυνήσω  στη  μονή Σταυρονικήτα.
-Μήπως στα σχέδιά σου περιλαμβάνεται και μετάβαση στο Βατοπέδι;
-Δεν προλαβαίνω, Άρη μου.Πνίγομαι στη δουλειά. Τον Εφραίμ μπορείς να τον
 δεις εσύ με όλη την άνεσή σου.
-Μπα ούτε  κι εγώ έχω διαθέσιμο χρόνο.Ξέρω ότι ο φίλος μας θα στενοχωρηθεί
που δε θα τον δούμε, αλλά μετά την εκλογική μάχη θα έχουμε όλο το χρόνο
να τον επισκεφθούμε και να περάσουμε άφθονες ώρες κατάνυξης και παρηγοριάς.
-Τι εννοείς με τη λέξη "παρηγοριά"; Ότι θα χάσουμε και οι δυο από τον Καμίνη;
-;;;;;;;;;;;;;;;;;;
-Τι έπαθες, Άρη, γιατί δε μιλάς;
-;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: