Σάββατο, Μαΐου 18, 2013

ΑΠΡΟΣΕΧΤΗ ΑΓΑΠΗ...



Lonnie Johnson
Careless Love
1965
[Ανάμεσα στα πιο τρυφερά μπλουζ όλων των εποχών.
Πρωτοκυκλοφόρησε το 1928. Η επανεκτέλεσή του
έγινε όταν ο καλλιτέχνης ήταν 66 ετών!
Αφιερωμένο στην Αντωνία για τις ωραίες στιγμές...]



    Love oh love oh careless love
    Love, love oh careless love
    You have caused me to weep
    You have caused me to moan
    You have caused me to lose my happy home

    Don't never drive a stranger from your door
    Don't never drive a stranger from your door
    It may be your best friend knockin' on your door
    Then it may be your brother, you will never now

    Careless love, look how you carry me down
    Careless love, look how you carry me down
    You caused me to lose my mother
    And she's layin' in six feet of ground
    Carless love I can't let you carry me down

    Careless love, you drove me through the rain and snow
    Careless love,you drove me through the rain and snow
    You have robbed me out of my silver
    And out of all my gold
    I'll be damned if you rob me out of my soul

    You've worried my mother until she died
    You've caused my father to lose his mind
    Now damn you, I'm goin' to shoot you
    And shoot you four five times
    And stand over you until you finish dyin'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...