Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2012

ΠΕΡΙ ΒΙΑΣ

-Ο προπροπάππος  μου ήταν ο λήσταρχος Νταβέλης
και λήστευε και σκότωνε τους αστούς.!
-Κι δικός μου ήταν  ο χωροφύλακας που σκότωσε τον
προπροπάππο σου και μετά έμπαινε στα χωριά
και υποχρέωνε τους χωριάτες να του προσφέρουν
τσάμπα κότα-πίτα και να τους πηδάει τις κόρες ,
 σε ένδειξη ευγνωμοσύνης.
-Ο Προπάππος μου ήταν Βενιζελικός και κυνηγούσε
τους βασιλικούς.Αυτός σκότωσε τον Ίωνα Δραγούμη, το 1920!
-Ο δικός μου ήταν βασιλικός και πήρε μέρος σε όλες
τις απόπειρες δολοφονίας εναντίον του Βενιζέλου.
-Ο παππούς μου ήταν με τον Πλαστήρα , όταν έκανε
το Κίνημα του Ναυτικού το 1933, για να επιβάλει δικτατορία.
-Ευτυχώς που δεν πέτυχε εκείνη η οπερέτα. Έτσι μπόρεσε
ο Μεταξάς να κάνει τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου, την οποία
υποστήριξε με πάθος ο δικός μου παππούς.
-Ο πατέρας μου ήταν οργανωμένος στην ΟΠΛΑ και έφαγε
πολλούς Ταγματασφαλίτες στην Κατοχή και τον Εμφύλιο.
-Εγώ είμαι πολύ περήφανος για το δικό μου πατέρα. 
Ήτανε Χίτης και έχει στη συλλογή του άπειρα
κομουνιστικά καύκαλα.
-Εγώ   είμαι με τον ΣΥΡΙΖΑ και πρωταγωνίστησα στις πλατείες, στις ταβέρνες
και στα αμφιθέατρα εναντίον των μνημονιακών δυνάμεων Κατοχής.Τώρα
ετοιμάζομαι να πάρω την εξουσία και με ενοχλεί πολύ η βία σε όλες τις
μορφές της . Πιστεύω ότι είναι θέμα πολιτικού πολιτισμού ο σεβασμός
των κανόνων της Δημοκρατίας. Πρέπει να μάθουμε να συνυπάρχουμε,
έστω κι αν διαφωνούμε ριζικά  με τους αντιπάλους μας, στη βάση 
του αμοιβαίου σεβασμού...
-Εγώ τώρα  είμαι με τη Χρυσή Αυγή και πήρα μέρος στο πλάι σας 
σε όλους τους προπηλακισμούς εναντίον των Μνημονιακών δυνάμεων Κατοχής
κρατώντας την Ελληνική σημαία. Τώρα που ο ελληνικός λαός επιβράβευσε 
τη στάση μας και μας έστειλε στη Βουλή , θεωρώ ότι δικαιούμαι 
όχι μόνο να δέρνω τους ξένους  αλλά και να ρίχνω τις ψιλές μου κάθε φορά 
που θα  προκαλούμαι είτε από σας τους αριστερούς  αρχιρουφιάνους είτε
από παλιοκουμούνια τύπου Λιάνα Κανέλη...
-Πρόσεχε , παλιοφασίστα, γιατί δε θα σου ξαναμιλήσω.
-Τι λες, ρε βρομερό σκουπίδι, μην πάω και φωνάξω τον Κασιδιάρη
 και σου κάνει τα μυαλά ομελέτα!Από δω κι εμπρός , όταν μου μιλάς
θα είσαι εγέρθητο!Τ΄άκουσες ρε; Εγέρθητο!
-Μα...μα...μα...είμαι εγέρθητο!
-Καλά, καλά... Ημιανάπαυσις τωρα!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...