Κυριακή, Δεκεμβρίου 18, 2011

ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΨΟΥΡΙΚΟ

ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΨΟΥΡΙΚΟ










Μες στην πολλή καψούρα μου
έδωσα για ανάλυση τα ούρα μου
περίπτωση λίαν σοβαρή είπε ο γιατρός
πρέπει να κάνεις κάτι όσο είναι πια καιρός.

-Γιατρέ, εγώ 'μαι ένα καλό παιδί με σοβαρό πτυχίο
και αυτή με απατά με εφοπλιστή απ' τη Χίο,
κάθε βράδυ ξεπορτίζει να πάει στ' Αγγλικά,

μα με τον πλοιοκτήτη νταραβερίζεται σε στέκια μυστικά.

-Παιδί μου, τι θέλεις να σου πω, τρελογιατρός δεν είμαι,
αν όμως θέλεις συμβουλή, σκέψου το ενθάδε κείμαι.
Βεβαίως δεν το εννοώ για σε, αλλά για κείνη τη σκυλού,
προσέλαβε ένα φουσκωτό και κάν' τηνε του αλατιού.

Στιχουργός: Ευγένιος


*Σημείωση Γεροντάκου: Το ασμάτιον αυτό εστάλη παλαιά  μαζί με άλλα από τον fun της στήλης Ευγένιο , με την παράκληση να δημοσιευθούν από το "φιλόξενο blog του κυρίου Γεροντάκου". Το έκαμα  ευχαρίστως , σημειώσας  ότι οι στίχοι του  αποτελούσαν πραγματικούς αδάμαντες , που έλαμπον μέσα εις  τον βούρκον της ανόητης στιχοπλοκίας εκείνης της εποχής. Το  τραγουδάκι αναδημοσιεύεται διότι πιστεύω ότι ουδόλως  έχει χάσει την αξίαν του  την σήμερον ημέραν .

Δεν υπάρχουν σχόλια: