Τετάρτη, Οκτωβρίου 19, 2011

ΔΙΑ ΠΑΣΑΝ ΝΟΣΟΝ ΚΑΙ ΠΑΣΑΝ ...


ΕΝΑΣ ΨΑΛΜΟΣ  ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΑ ΠΑΣΑΝ ΝΟΣΟΝ
ΚΑΙ ΠΑΣΑΝ ΜΑΛΑΓΟΥΖΙΑ, ΠΑΛΑΙΑΝ ΤΕ  ΚΑΙ ΝΕΑΝ, 
ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,
ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ ΣΗΜΕΡΟΝ...

 ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΝ
ΨΑΛΜΟΣ ΚΔ' (24)


· Πρός σέ, Κύριε, ήρα τήν ψυχήν μου, ο Θεός μου, επί σοί πέποιθα, μή καταισχυνθείην εις τόν αιώνα.


· Μηδέ καταγελασάτωσάν με οι εχθροί μου, καί γάρ πάντες οι υπομένοντές σε, ου μή καταισχυνθώσιν.


· Αισχυνθήτωσαν οι ανομούντες διακενής, τάς οδούς σου, Κύριε, γνώρισόν μοι, καί τάς τρίβους σου δίδαξόν με.


· Οδήγησόν με επί τήν αλήθειάν σου, καί δίδαξόν με, ότι σύ εί ο Θεός ο σωτήρ μου, καί σέ υπέμεινα όλην τήν ημέραν.


· Μνήσθητι τών οικτιρμών σου, Κύριε, καί τά ελέη σου, ότι από τού αιώνός εισιν.


· Αμαρτίας νεότητός μου καί αγνοίας μου μή μνησθής.


· Κατά τό έλεός σου μνήσθητί μου σύ, ένεκεν τής χρηστότητός σου, Κύριε,


· Χρηστός καί ευθύς ο Κύριος, διά τούτο νομοθετήσει αμαρτάνοντας εν οδώ.


· Οδηγήσει πραείς εν κρίσει, διδάξει πραείς οδούς αυτού.


· Πάσαι αι οδοί Κυρίου έλεος, καί αλήθεια τοίς εκζητούσι τήν διαθήκην αυτού, καί τά μαρτύρια αυτού.


· Ένεκεν τού ονόματός σου, Κύριε, καί ιλάσθητι τή αμαρτία μου, πολλή γάρ εστι.


· Τίς εστιν άνθρωπος ο φοβούμενος τόν Κύριον; Νομοθετήσει αυτώ εν οδώ ή ηρετίσατο.


· Η ψυχή αυτού εν αγαθοίς αυλισθήσεται, καί τό σπέρμα αυτού κληρονομήσει γήν,


· Κραταίωμα Κύριος τών φοβουμένων αυτόν, καί η διαθήκη αυτού δηλώσει αυτοίς.


· Οι οφθαλμοί μου διά παντός πρός τόν Κύριον, ότι αυτός εκσπάσει εκ παγίδος τους πόδας μου.


· Επίβλεψον επ' εμέ, καί ελέησόν με, ότι μονογενής καί πτωχός ειμι εγώ,


· Αι θλίψεις τής καρδίας μου επληθύνθησαν, εκ τών αναγκών μου εξάγαγέ με.


· Ίδε τήν ταπείνωσίν μου, καί τόν κόπον μου, καί άφες πάσας τάς αμαρτίας μου,


· Ίδε τούς εχθρούς μου, ότι επληθύνθησαν, καί μίσος άδικον εμίσησάν με.


· Φύλαξον τήν ψυχήν μου, καί ρύσαί με, μή καταισχυνθείην ότι ήλπισα επί σέ.


· Άκακοι καί ευθείς εκολλώντό μοι, ότι υπέμεινά σε, Κύριε.


· Λύτρωσαι, ο Θεός, τόν Ισραήλ (= την Ελλάδα)εκ πασών τών θλίψεων αυτού (=αυτής).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)