Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 28, 2011

ΣΤΗ ΓΑΛΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΕΛΛΑΣ"

-Η απλούστευση των κωπηλατικών κριτηρίων 
ήταν πάγια επιθυμία μου, λοστρόμε Σαχινίδιους.
-Φοβάμαι όμως ότι θα μας ψοφήσουν οι κωπηλάτες 
απ΄το πολύ μαστίγωμα, ύπαρχε Βενιζέλιους.
****************************************************
-Σύντροφε, γιατί σε φέρανε εδώ;
-Αρνήθηκα να πληρώσω το χαράτσι για το σπίτι μου. 
Εσένα ποιο το έγκλημά σου, φίλε μου;
-Εγώ δεν μπόρεσα να μαζέψω όλες τις αποδείξεις
για να δικαιολογήσω το 60% του εισοδήματός μου.
************************ 
 
"Κύριε ναύτα, είναι αλήθεια ότι όλη μέρα 
θα τραβάμε κουπί και το βράδυ θα μας πηδάτε;
"Ναι, γιατί ρωτάς;"
"Εγώ ανέκαθεν ήμουν οπαδός της  φορομπηχτικής πολιτικής. Με ενδιαφέρει κυρίως  το βράδυ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)