Τρίτη, Μαΐου 17, 2011

ΔΥΣΤΥΧΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ;




ΡΟΥΦΙΝΟΣ

Πολλάκις ηρασάμην σε λαβών εν νυκτί, Θάλεια,
πληρώσαι θαλερή θυμόν ερωμανίη΄
νυν δ' ότε <μοι> γυμνή γλυκεροίς μελέεσσι πέπλησαι,
έκλυτος υπναλέω γυια κέκμηκα κόπω.
θυμέ τάλαν, τι πέπονθας; ανέγρεο, μηδ' απόκαμνε
ζητήσεις ταύτην την υπερευτυχίην.
Παλατινή Ανθολογία, 47
***
Πολλές φορές , Θάλεια, πόθησα να σε αρπάξω μια νύχτα
και να χορτάσω τον αβάσταχτο ερωτικό καημό μου .
Τώρα όμως που το γυμνό και πανέμορφο σώμα σου
βρίσκεται στο πλάι μου,
παράλυτο είναι απ' την κούραση το σώμα μου και νυστάζω.
Δύστυχη ψυχή μου, τι έχεις πάθει; Σήκω και μην το βάζεις κάτω!
Κάποτε θα αναζητήσεις αυτήν την απίθανη ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...