Τρίτη, Αυγούστου 24, 2010

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

η φωτο είναι από τις εφημερίδες ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑ
Photo: Εφημερίδες "Βήμα" και " Νέα"

Ένα ακόμη οικολογικό/πολιτιστικό έγκλημα , ανάμεσα στα τόσα άλλα , συντελέσθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στον τόπο μας : κάηκε το πανάρχαιο, πανέμορφο και ανεκτίμητης αξίας Φοινικόδασος στην Πρέβελη του Ρεθύμνου, από πυρκαγιά που οφειλόταν οπωσδήποτε σε εμπρησμό, λόγω των πολλαπλών και ταυτόχρονων εστιών της και αποδίδεται σε σε κύκλους των τοπικών ποιμενικών μαφιών , οι οποίες λυμαίνονται τους Ρεθυμνιώτικους βοσκοτόπους.

Σημειωτέον ότι το πανάκριβο σύστημα έγκαιρης πυρανίχνευσης που είχε εγκατασταθεί πριν από από μερικά χρόνια με απόφαση της Πολιτείας ουδέποτε λειτούργησε, είτε από ολιγωρία των τοπικών αρμοδίων υπαλλήλων είτε από αδιαφορία των δημοσίων αρχών.
[Σύνοψη της είδησης από τον ελληνικό τύπο]


ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;

Εντάξει, εδώ που φτάσαμε, στο χείλος του τάφου, κάποιος θα φταίει,
"Φταίνε οι κλέφτες , οι δολοφόνοι!", ανάμεσα σ΄ όλους φωνάζω κι εγώ.
Επειδή όμως για κείνους ευθύνη έχω κι εγώ, είναι μια αλήθεια που καίει,
δεν πρέπει ποσώς να τη σκέφτομαι , πολύ περισσότερο και να την εκστομώ.
-Γιατρέ μου, τι έχω;
- Πάσχετε από το Σύνδρομο της Νεοελληνικής Γαϊδουριάς!
- Πότε θα θεραπευτώ, γιατρέ μου;
-Δυστυχώς, είναι ανίατο, φίλε μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...