Πέμπτη, Μαΐου 27, 2010

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

Λευκοΐνους πάλι δη και ψάλματα και πάλι Χίους
οίνους και πάλι δη σμύρναν έχειν Συρίην
και πάλι κωμάζειν και έχειν πάλι διψάδα πόρνην
ουκ εθέλω΄μισώ ταύτα τα προς μανίην.
αλλά με ναρκίσσους αναδήσατε και πλαγιαύλων
γεύσατε και κροκίνοις γυία μύροις
και Μιτυληναίω τον πνεύμονα τέγξατε Βάκχω
και συζεύξατέ μοι φωλάδα παρθενικήν.

ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ, 11.34.

***
Πάλι τα ίδια και τα ίδια:
οι λευκοί μενεξέδες και τα τραγούδια,
τα Χιώτικα κρασιά και τα συριακά αρώματα...
Ουφ, βαρέθηκα τα γλεντοκόπια έχοντας συνέχεια
μια σουρωμένη πόρνη στο πλάι μου!..
Μισώ πια όσα με τρελαίνουν.
Βάλτε στο κεφάλι μου στεφάνι από νάρκισσους
και παίξτε μου το φλάουτο,
αλείψτε μου το σώμα με μύρο κρόκου,
βρέξτε τα πνευμόνια μου με κρασί Μιτυληνιό
και δώστε μου για γυναίκα μία παρθένα από σπίτι.

[Απόδοση: Gerontakos]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...