Παρασκευή, Δεκεμβρίου 25, 2009

ΑΣΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΡΕΒΕΓΙΟΝ (2)











Μες στην πολλή καψούρα μου
έδωσα για ανάλυση τα ούρα μου,
περίπτωση λίαν σοβαρή είπε ο γιατρός
πρέπει να κάνεις κάτι όσο είναι πια καιρός.

Γιατρέ, εγώ 'μαι ένα καλό παιδί με σοβαρό πτυχίο
και αυτή με απατά μ΄ εφοπλιστή απ' τη Χίο,
κάθε βράδυ ξεπορτίζει δήθεν για τα Αγγλικά,
μα τον πλοιοκτήτη βλέπει σε στέκια μυστικά.

Παιδί μου, τι θέλεις να σου πω, τρελογιατρός δεν είμαι,
αν όμως θέλεις συμβουλή, σκέψου το ενθάδε κείμαι.
Βεβαίως δεν το εννοώ για σε, αλλά για κείνη τη σκυλού,
προσέλαβε ήτοι ένα φουσκωτό και κάν' τηνε του αλατιού.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...