Παρασκευή, Ιουλίου 31, 2009

Η ΚΟΝΤΡΑ ΔΥΟ ΚΥΡΙΩΝ

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:

" Ο παρακάτω σκοτεινός τύπος είναι ο νταβατζής μου!
Με εκμεταλλεύεται ασύστολα: έχει εγκατασταθεί στο σπίτι μου,
με έχει γεμίσει μπετόν, μου έχει
στερέψει τα νερά,
μου έκαψε τα δάση, με ρυπαίνει με όλους

τους δυνατούς τρόπους και, το χειρότερο, εκπορνεύει
τα ελληνοχριστιανικά ήθη μου."

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

" Μην τον ακούτε! Όσα λέει ο παραπάνω χλεμπονιάρης
είναι παραμύθια της Χαλιμάς! Αν δεν τα ήθελε ο κώτσος του,
δεν θα πάθαινε τίποτα απ΄' όσα τραβάει τώρα.
Αυτός είναι που ξεπάτωσε τις ελιές του , για να κάνει
τα χωράφια του παραθεριστικούς οικισμούς. Αυτός
έκανε τα στραβά μάτια για τα αυθαίρετα που έχτιζε ο πάσα εις
στην επικράτειά του, αυτός αισχροκερδεί στις υπηρεσίες
που παρέχει στους τουρίστες, αυτός αδιαφορεί για τη
ρύπανση των ακτών, για τις ανεξέλεγκτες γεωτρήσεις,
τους δεκάδες χιλιάδες βόθρους, το απέραντο σκουπιδαριό
που βλέπετε παντού, τα ύποπτα χοροπηδάδικα
με τις μπόμπες και τα χύμα ναρκωτικά.
Γι' αυτό καλό είναι ο παραπάνω τραβεστί
να μη μιλάει πολύ και να μη ρίχνει το φταίξιμο μόνο σε μένα.
Είπαμε:Αν δεν τα ήθελε ο κώτσος του,
δεν θα πάθαινε τίποτα απ΄ όσα τραβάει τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...