Πέμπτη, Μαΐου 21, 2009

ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

Sergey Marshennikov (Γένν. 1971- ): " Η ωραία κοιμωμένη"

1. Πού να σε φιλήσω να 'ναι μόνο για μένα!
2. Σκοτάδι απροσδόκητο- ξαφνικό φιλί΄κατάλευκη λάμπει η κρήνη!
3. Ματά το τραγούδι η σιωπή. Μετά τη σιωπή η Αγάπη!
4. Σύννεφα βροχής σκεπάζουν το φεγγάρι. Υπήρξε άλλη Αγάπη;
5. Τι να σου δώσω εγώ τι να σου δώσω;. Και την ψυχή μου πάρε!

6. Αγάπη αλαφροΐσκιωτη στη σκάλα βήματα δεν άκουσες ποτέ!

7. Γενναίο λουλούδι λέει το σ' αγαπώ με λόγια που τρεκλίζουν!
8. Μην κλαις μη φοβάσαι. Ασύλητος, από σένα θα τελειώσω.
9. Πότε θα ξυπνήσεις να μιλήσουμε;

10. Στα Τάρταρα πάω και γυρίζω: μαύρο αδιέξοδο, κοντινό μου πουλί, ψυχή μου!
11. Δεν έχει παράθυρα, ποιο λένε φως; Πέταξε πέταξε ψυχή μου ψηλότερα!
12. Αν κοπεί το σκοινί θα ΄ναι καθώς η μέρα λιγοστεύει το φως και τελειώνει.
[...]

Μάρκος Μέσκος, "Άνθη στο καταραμένο φίδι"
Ύψιλον/Βιβλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στη Μέση Ανατολή: Όλες οι εξελίξεις LIVE

  Ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν, σε αναβρασμό η Μέση Ανατολή Israel struck Iran and there was pre-notification to the US from Tel Aviv, says Reu...