Κυριακή, Ιουλίου 27, 2008

Σιγά το κράσπεδο , μεγάλε!


[ 'Εξω πάμε καλά, έσω γίνεται της π.....ας!
Έσο έτοιμος, ω αγαθέ !Έσο κι όχι Έσω,
Έτοιμος κι όχι έτοιμοι, γλωσσοκτόνε Ελληναρά.
Και μη μου πεις ότι έκανες λογοπαίγνιο,
γιατί θα κρεπάρω από τα γέλια.]


" Δεν υπάρχει λόγος να με ζηλεύει η γυναίκα μου.
Όταν παντρευτήκαμε, ήξερε τι έπαιρνε:
άντρα μηχανή, άντρα λαιμητόμο!".
Παναγιώτης Κλπ.

*
"Παιδιά της Σαμαρίνας, σηκώνω τα χέρια.
Ομολογώ ότι δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα με τους σοβαρούς
της πολιτικής σκηνής σ' αυτήν τη χώρα.
Από δω και μπρος θα με απασχολούν οι γελοίοι,
οι γραφικοί, οι ανίκανοι , οι αμόρφωτοι,
οι ανελλήνιστοι , οι ανερμάτιστοι,
οι θρασύτατοι, οι ελαφρούτσικοι...
"


4 σχόλια:

κάκος είπε...

Αχ "γεροντάκι" μου , σκληρή κι επίπονη η απόφασή σου ν' ασχοληθείς μ' όλους αυτούς .
Εγώ στη θέσή σου θα ετοίμαζα εττικέτες και θα προχωρούσα πάραυτα!
Ομπρός λοιπόν .

Unknown είπε...

Wraio blog se perimenw kai sto diko moy.

Sting είπε...

Πρός Κάκος: Ομολογουμένως σκληρή απόφαση, φίλε μου, αλλά αξίζει τον κόπο. Δε νομίζεις;

Sting είπε...

Pros Manos (Kande) :
Na eisai kala, palikari mou. Kai mono pou goustareis Rammstein , me kefarises! Νιάτα έχεις , λόγο καλό διαθέτεις , δώσε τους να καταλάβουν...

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...