Κυριακή, Ιουνίου 22, 2008

ENIGMA MCMXC a.D. Sadeness

Είναι αμαρτωλοί. Δωροδοκήθηκαν από ξένες εταιρείες , για να κατακυρωθούν
υπέρ αυτών διάφοροι διαγωνισμοί. Στην ουσία όμως μεσιτείες έκαναν, όπως
κάνουν νομίμως δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι σ' αυτήν τη χώρα.
Βεβαίως τις έκαναν κάτω από το τραπέζι, αλλά πέστε μου
ποιος είναι τόσο αναμάρτητος , ώστε να δικαιούται το
χαρακτηρισμό του άψογου πολίτη;
Σε μία χώρα , όπου η διαπλοκή εκτείνεται από την κορυφή
έως τα νύχια της, δύσκολα μπορείς να βρεις άκρη,
εάν θελήσεις να ψάξεις σε βάθος έως πού εκτείνεται η διαφθορά.
Ο φίλος μου ο Δήμος λέει ότι όσους εισαγγελείς
κι αν επιστρατεύσουμε, όσες εξεταστικές
και αν συγκροτήσουμε , πάλι στο ίδιο σημείο θα βρεθούμε.
Κανένα κόμμα δε θα καταρρεύσει, κανένας σεισμός δε θα φέρει
τα πάνω κάτω στην πολιτική ζωή του τόπου.
Διότι οι περισσότεροι ψηφοφόροι είναι
ισότιμοι εταίροι του ανέντιμου παιχνιδιού που παίζεται
σύμφωνα με την αρχή της αμοιβαιότητας:
Δίνω - Παίρνεις, Σε καλύπτω- Με καλύπτεις.
Μπορεί να αυτομαστιγωνόμαστε και να καταφεύγουμε σε
θεατρικές μετάνοιες και αυστηρές νηστείες ,
αλλά δε θα κάνουμε και χαρακίρι
επειδή λαδώθηκαν κάποιοι πολιτικοί μας.
Χαζοί δεν είμαστε να αφεθούμε στην καβαφική
λύση των βαρβάρων και να χάσουμε τις κουτάλες...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο καλέ μου φίλε!!
Αφού (..)"μεσιτείες έκαναν, όπως κάνουν νομίμως δεκάδες άνθρωποι"(...) και αφού (...)οι "περισσότεροι ψηφοφόροι είναι ισότιμοι εταίροι του ανέντιμου παιχνιδιού που παίζεται
σύμφωνα με την αρχή της αμοιβαιότητας"(...).
Δεν τρέχει και τίποτε!!..
Ας μείνουν λοιπόν, στο απυρόβλητο οι απατεώνες, το 0,1% του πληθυσμού, που μας κόβουν το οξυγονο και μας σβύνουν τα όνειρα μας. Και ας φτύνουμε αίμα εκατομμύρια άνθρωποι για να επιζήσουμε, εμείς και οι οικογένειες μας..
Και από πάνω να βλέπουμε το καλό μας gerontako, να μας ενοχοποιεί και από πάνω.
Κρίμα!! άλλη εντύπωση είχαμε σχηματίσει για σας.
Δημήτρης
dzagoritis@yahoo.gr

Sting είπε...

Μάλλον δεν κατάλαβες το πνεύμα μου, φίλε μου, και ίσως φταίω εγώ.
Ο πόνος και η αγανάκτηση που νιώθεις για όσα τρομερά συμβαίνουν γύρω σου είναι και δικά μου αισθήματα.
Όμως αν κοιτάξεις γύρω σου , θα δεις ότι οι περισσότεροι είναι κομμάτια ενός τεράστιου παζλ συναλλαγής, που δεν αφήνει περιθώρια για αισιόδοξες προοπτικές.
Η κυνική αυτή άποψη κυριαρχεί πια στο μυαλό των υπολοίπων Ελλήνων και μας αδρανοποιεί. Γι' αυτό και βλέπουμε να μη σαλεύει φύλλο , όταν σπάει κανένα απόστημα. Εδώ για την ακρίβεια δεν ξεσηκωνόμαστε, για τη διαφθορά θα κάνουμε κουβέντα; Άσε , που μεθαύριο μπορεί να πέσει καμιά μιζούλα και στα δικά μας χέρια.
Καλέ μου άνθρωπε, η στενοχώρια σου είναι και δικός μου πόνος, αλλά πρέπει να το χωνέψουμε :στην ελληνική ζωή δεν κυριαρχούν οι ευαίσθητοι, παρά μόνο οι κυνικοί και οι αδιάντροποι.
Όποιος πάει με το σταυρό στο χέρι μάλλον μοιάζει γραφικός.
Όπως , καλή ώρα, εμείς οι δύο, που ανταλλάσουμε δημόσια ηλεκτρονικές επιστολές ηθικού περιεχομένου.