Παρασκευή, Απριλίου 18, 2008

Έκκληση του Προέδρου του ΚΟΜΑΛΙ προς τον Πρόεδρο της MIG


Προς τον κύριο Βγενόπουλο, Πρόεδρο της MIG

Αξιότιμε κύριε

Εγώ και οι συγγενείς μου έχουμε προ καιρού ιδρύσει το ΚΟΜΜΑ ΑΒΑΣΤΑΧΤΗΣ ΛΙΓΟΥΡΑΣ (ΚΟΜΑΛΙ) , στο οποίο έχω εκλεγεί ισόβιος Πρόεδρος με ποσοστό 99,99% (μειοψήφισε μόνο ο σκύλος μου,επειδή λόγω οικονομιών αγοράζω πια την τροφή του από το Lidl).
Ύστερα από την παλικαρίσια μήνυση που κάνατε εναντίον του κυρίου Αλέξη Τσίπρα, βγαίνω κι εγώ ανοιχτά να διακηρύξω με όση φωνή διαθέτω ότι ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΤΟΥ ΟΤΕ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΤΕ ΣΕ ΜΠΑΙΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΞΑΝΑΓΙΝΑΤΕ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!
Σας παρακαλώ λοιπόν, επειδή δεν είμαι βουλευτής, αντίθετα είμαι ένας πενόμενος καταναλωτής, που τον ανησυχεί η συνεχής άνοδος του πληθωρισμού και της τιμής του αργού πετρελαίου,
να μηνύσετε κι εμένα,
ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία μου διά του ποσού των πέντε (5) εκατομμυρίων Ευρώ,
το οποίο φυσικά , σύμφωνα με την πάγια ανιδιοτελή επιθυμία σας, δε θα καταλήξει στα χρηματοφυλάκιά σας ,
αλλά θα αποδοθεί στα ταμεία του ΚΟΜΑΛΙ .

Με εξαιρετική εκτίμηση
Γεροντάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κώστας Καραμανλής : αδιανόητα ψεύδη

  ΣΥΡΙΖΑ για Καραμανλή / Με αδιανόητη ευκολία εκστομίζει ψέματα - Ιδού το έγγραφο που τον προειδοποιούσε για Τέμπη «Αφού το ζήτησε ο πρώην...