Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2007

Χωματερή Α.Ε.

ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΠΟΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

- Γειά σου, Σάββα!
-Βρε, καλώς το Βασίλη!
Πώς από δω;
-Υπέβαλα χθες την παραίτησή μου
για λόγους πολιτικής ευθιξίας.
- Πολύ καλά έκανες, σε κατανοώ απολύτως!
- Δε μου λες, πώς είναι τα πράματα εδώ;
- Πώς να είναι, δεν τα βλέπεις;
Πάνε τα παλιά μπερεκέτια...
-Τουλάχιστον έχεις τη βουλευτική σου ιδιότητα.
- Ναι, κάτι είναι κι αυτό. Άλλο όμως πράμα να είσαι
καβάλα στη φοράδα
και άλλο μέσα στις καβαλίνες της.
- Δε μου λες, ρε Σάββα, είσαι να στήσουμε
καμιά επιχειρησούλα, για να περνάει η ώρα;
- Και τι να κάνουμε, ρε Βασίλη, μέσα σ' αυτόν τον κωλότοπο;
- Μια εταιρεία διαχείρισης σουπιδιών.
Εγώ θα χτίσω το παρανομάκι και θα φέρω λαθρομετανάστες
για εργάτες κι εσύ θα την παίζεις ως Α.Ε. στο Χρηματιστήριο.
- Δεν είναι άσχημη η ιδέα σου, αλλά
ποιους θα βάλουμε να φαίνονται στη βιτρίνα;
- Εγώ θα βάλω την ανιψιά μου κι εσύ βάζεις το βαφτισιμιό σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: