Δευτέρα, Αυγούστου 13, 2007

Διάγγελμα του Γεωργίου Θάμνου προς τους ιθαγενείς της υδρογείου

"Μέχρι τώρα σε έβλεπα με τους δορυφόρους μου
ακόμη και όταν σφιγγόσουν στην τουαλέτα σου.
Με τη Νομοθετική Πράξη για την Προστασία της Αμερικής 2007,
που σημειωτέον "πέρασε" με τις ψήφους των ηλίθιων Δημοκρατικών,
θα έχω τη δυνατοτητα να ακούω
και τις τηλεφωνικές
συνδιαλέξεις σου.
Είσαι πια υπό πλήρη έλεγχο. Η ζωή σου μου ανήκει.
Είμαι το αφεντικό και είσαι ο υποτακτικός μου.
Μην τυχόν κάνεις καμία στραβή,
γιατί του Γουαντανάμο δεν είναι μακριά.

Κανένα έλεος για τους εχθρούς της Αμερικής.
Ξαναγράφω την παγκόσμια ιστορία από την αρχή.
Ανθρώπινα δικαιώματα και άλλες τέτοιες μαλακίες
είναι το καλύτερο λίπασμα για τα μεταλλαγμένα καλαμπόκια μου.
Η ασφάλεια και η ευημερία της Αμερικής
από τώρα και στο εξής
θα αποτελεί το μοναδικό προορισμό της ζωής σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...