Τρίτη, Αυγούστου 14, 2007

Ατάκες 28

"Τα νιάτα είναι σκλάβοι των ονείρων!"
Emile-Auguste Chartier, dit
Alain
(1868 - 1951)
Άγγλος φιλόσοφος και παιδαγωγός

"Ποία τα όνειρα πολλών σημερινών Ελληνοπαίδων;
Ρεαλιστικώς εκφραζόμενα συνοψίζονται στις εξή φράσεις:
- να τρώω καλά
- να ντύνομαι καλά
- να διαβάζω μόνο αθλητικές φυλλάδες
- να χαρτζιλικώνομαι τακτικά
- να διασκεδάζω σκυλοπρεπώς
- να διαθέτω τσίλικο αμάξι
- να είμαι κάργα ποδοσφαιροπαδός, Ορθόδοξος και Ελληναράς
-να πίνω τη φραπεδιά μου αραχτά και χαλαρά
και να μη δίνω δεκάρα για τις σπουδές μου
και για όσα συμβαίνουν γύρω και πέρα μου.
Γενικώς
ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ Γ...."
Γιάννης


2 σχόλια:

Dimos El Grec είπε...

Καλησπέρα σοφέ γέροντα!!!
Μη μας βάζεις όλους σε ένα τσουβάλι!
Πολλοί από μας έχουμε άλλα όνειρα!
- Να είμαστε χρήσιμοι στην κοινωνία
- Να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι
- Να ανεξαρτητοποιηθούμε από το σπίτι
- Να γίνουμε σωστοί επιστήμονες
- Να γίνουμε άρτιοι καλλιτέχνες
- Να είμαστε ηθικοί
και διάφορα άλλα.
Ισως αυτά που γράφεις να είναι η πλειοψηφία αλλά αδικείς τους υπόλοιπους!

Dimos El Grec είπε...

Και θα συμπληρώσω ακι ένα μότο της οργάνωσης που ανήκω...
"Δεν ονιρευόμαστε έναν καλύτερο κόσμο.Προσπαθούμε να τον φτιάξουμε!"

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)