Τρίτη, Ιουλίου 24, 2007

Τα αίτια της αϋπνίας του άγνωστου Α.

Όσον αφορά εμένα, σε πληροφορώ ότι απατάσαι!
Όλα πάνε καλά με τον ύπνο μου. Η υγεία μου είναι καλή,
χρέη στις τράπεζες δεν έχω, η Τέχνη μού φτιάχνει το κέφι,
οι δικοί μου και οι φίλοι μου είναι μια χαρά,
τους έχοντες και κατέχοντες τους έχω ολοκληρωτικά χεσμένους
και , όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι, ένα
συναρπαστικό βιβλίο με περιμένει , για να
με οδηγήσει στις αγκάλες του Μορφέα.
Όσον αφορά εσένα, τι να σου πω , ρε παιδάκι μου;
Για ψάξε λίγο το πράγμα. Πιθανόν να ισχύει
κάποια περίπτωση από τον παρακάτω Δεκάλογο:
1. να είσαι καψούρης στη νιοστή με κάποια σκορδόπιστη σερβιτόρα.
2. να τρως βαριά φαγητά το βράδυ,
π.χ. σουτζουκάκια Τραπεζούντας,
κουνέλι στιφάδο Λαπωνίας ή σούσι από αλιγάτορα.
3. να είσαι εξαγριωμένος από τις φωτιές
που βάζουν οι πράσινοι εμπρηστές.
4.να βλέπεις πολλές ταινίες με πριόνια, τσεκούρια και κανιβαλισμούς.
5. να βλέπεις συχνά μπροστά σου το Γιακουμάτο,
τον Πολύδωρα, το Μανώλη και τον Ψωμιάδη.
6. να παρακολουθείς συχνά διάφορες επιμορφωτικές
τηλεοπτικές εκπομπές, όπως τα δελτία ειδήσεων των 8 μ.μ.
ή την Ανίτα αγκαλιά με τον Παρασκευά.
7. να κάνεις τον περίπατό σου στη Νέα Παραλία
και να εισπράττεις μεγάλες δόσεις βοθρίλας.
8. να διαβάζεις Μάρα Μεϊμαρίδη, Παυλίνα Νάσιουτζικ
και Πάουλο Κοέλιο πριν κοιμηθείς.
9. να ακούς συχνά Βέρτη, Γονίδη και Μελά και να έχεις
πάθει συναισθηματικό σκυλολουμπάγκο.
10. να υποφέρεις από το σύνδρομο Πέγκυ Ζήνα
και να θέλεις να παντρευτείς στο Γαϊδουρονήσι
για να την ξεπεράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...