Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007

Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ

Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ

1. ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟ ΕΚΔΡΟΜΕΑ: Πήγατε , λέτε, σημειωτόν στην Καψόχωρα
της Χαλκιδικής. Πέντε ώρες για 120 χιλιόμετρα! Εκεί γινόταν το έλα να δεις: πατείς με πατώ σε στην παραλία, η θάλασσα ένα κατρουλοκουρκούτι μετ' αφθόνων απορρυπαντικών, πανάθλιο και πανάκριβο το γεύμα στην ταβέρνα της συμφοράς κλπ. κλπ. Απορώ όμως με την αγανάκτησή σας: προς τι όλος αυτός ο χόλος και ο οδυρμός που αναδύεται εκ των έσω σας;
Τα θέλατε και τα πάθατε , φίλε μου! Δε σας συμπονώ καθόλου. Μα πώς αποφασίσατε , καψερέ , να πάτε στην Καψόχωρα τέτοια μέρα; Δε σας έφτανε ο καύσωνας στην πόλη; Γουστάρατε και παραθαλάσσιο καψάλισμα των οπισθίων σας από πάνω; Καψόχωρα επιθυμήσατε , Καψόχωρα λάβατε! Τι νομίζετε ότι είναι η Καψόχωρα, Σεν Τροπέζ; Υπομονή πάντως! Η ώρα της αυριανής δεκάωρης επιστροφής πλησιάζει. Εκτός αν φύγετε στις τρεις τα ξημερώματα, οπότε μάλλον θα επιστρέψετε εγκαίρως στη βάση σας. Λέω μάλλον , επειδή πιθανόν την ίδια σκέψη για επιστροφή τα ξημερώματα να την κάνουν και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες εκδρομέων, οπότε δε σας βλέπω να φτάνετε στη Θεσσαλονίκη πριν από το γάμο του ανιψιού σας , στις οκτώ το βράδυ.2. ΚΥΡΙΟΝ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΝ, ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ: Μεγάλε, προσκυνώ! Η απόφασή Σου για μια ακόμη τετραετία, έφερε τα σπλάχνα μου στη θέση τους. Τώρα μπορώ να αφοδεύω ήσυχος, γιατί με είχε ταράξει η δυσκοιλιότητα από τότε που άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες από κάτι ανεκδιήγητους ότι δε θα ξανακατεβείς για δήμαρχος. Έμπαινα στον καμπινέ αποθαρρημένος και δε συγκεντρωνόμουνα επί του στόχου μου, γιατί πρωταρχικώς σκεπτόμουν τι θα απογίνει η πόλη μου χωρίς Εσένα, ποιος θα την ξανακάνει κούκλα, ποιος θα την αναπλάσει και θα την κάνει καλύτερη από το Μόναχο, που όπως ξέρω θέλεις να το ξεπεράσεις και δεν κοιμάσαι ποτέ τα βράδια , αν δε βάλεις τη Φιλιπινέζα σου να σου πει τρεις φορές : "Δέσποτα Παπ., μέμνησο του Μονάχου", όπως έκανε ο Δαρείος επί αρχαιότητος. Επ' ευκαιρία, μεγάλε, τι θα κάνεις μ' αυτόν τον Μπουτάρη, που Καραγκιόζη σε ανεβάζει, Καραγκιόζη σε κατεβάζει; Πώς ανέχεσαι, ευγενέστατε ευπατρίδα, να σου την μπαίνει ένας αγροίκος ποτοποιός ;3. ΚΥΡΙΟΝ ΜΙΛΤΟΝ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΝ: Αγαπητέ Μίλτο, μόλις έμαθα ότι κακόβουλα άτομα με συκοφάντησαν ότι δήθεν είπα για σένα πώς, τώρα που θα ισχύσουν οι αλογοσκούφειες αποδείξεις, " θα τον κάψω τον π....η το Μίλτο, που μου 'χει πάρει μια περιουσία δίχως να μου δώσει ούτε μία απόδειξη!" και ότι "ο αγράμματος ο Μίλτος έχει κάνει με τη φοροκλοπή βιλάρα με πισίνα, ενώ εγώ ο νομοταγής με το διδακτορικό και τις ξένες γλώσσες μένω σε τριαράκι ακόμη, κι αυτό με δάνειο!". Όποιος είπε αυτά τα ψέματα , Μίλτο μου , είναι κινέζικο καθίκι και σε παρακαλώ να μου αποκαλύψεις την ταυτότητά του , για να πάω να τον ξεσχίσω, που πάει να μου χαλάσει την αρμονική σχέση που έχω με τον υδραυλικό μου. Σου ορκίζομαι στα παιδιά μου ότι αυτά τα λόγια τα είπα για την μανικιουρίστρα-πεντικιουρίστρα της γυναίκας μου και όχι για σένα. Εγώ μόνο μέλι έχω στο στόμα μου, όταν μιλάω για σένα, και ποτέ δε διανοήθηκα να σε καρφώσω στην Εφορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...