Τρίτη, Μαΐου 15, 2007

Το άλμπουμ των φίλων μου (8)



Εν αναμονή της διάλεξης του εκλεκτού μαθηματικού, συγγραφέα
και σκηνοθέτη Απόστολου Δοξιάδη, που, όπως προαναφέραμε, θα γίνει
την ερχόμενη Παρασκευή, σας παρουσιάζω τον Jeremy Burton,
του οποίου έχω την τιμή να είμαι φίλος.
Ο Jeremy είναι κι αυτός δεινός μαθηματικός, όπως ο Αποστόλης μας,
και έχει διακριθεί επανειλημμένα σε διεθνείς διαγωνισμούς
υποβολής πρωτότυπων μαθηματικών θεωριών και προβλημάτων.
Πρόσφατα μάλιστα απέσπασε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό
" Μέριλιν Μονρόε και μαθηματικά", που διοργανώθηκε στις ΗΠΑ.
Ο φίλος μου κατάφερε με την παρακάτω εξίσωση να αποδείξει
πώς ένα σύμβολο της θηλυκότητας και του αισθησιασμού
μετατρέπει τη μαθηματική σκέψη από βασανιστική άσκηση

σε διαδικασία ανεπανάληπτης τέρψης.
Ο Jeremy , προκειμένου να πείσει τους απεχθανόμενους
τα μαθηματικά, υπενθυμίζει συχνά τη φράση του Πλαύτου:
" Οι εραστές δεν αγαπούν τη φορεσιά της γυναίκας,
αλλά ό,τι κρύβεται κάτω απ' αυτή".
Το ίδιο , λέει ο φίλος μου, συμβαίνει με τα Μαθηματικά.
Δεν αγαπούμε τους αριθμούς ως σύμβολα, αλλά ως προκλήσεις

επίλυσης των διαφόρων προβλημάτων, μια διαδικασία
που μας αποκαλύπτει
τα κρυφά θέλγητρά τους και μας καλεί να τα χαρούμε...


Burton's equation


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στη Μέση Ανατολή: Όλες οι εξελίξεις LIVE

  Ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν, σε αναβρασμό η Μέση Ανατολή Israel struck Iran and there was pre-notification to the US from Tel Aviv, says Reu...