Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

Δανάη για πάντα...



Tango
(1948)
Μουσική/Στίχοι: Μιχάλης Σουγιούλ / Μίμης Τραϊφόρος

Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό,
που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος
και που μαζί μου παίζουν κρυφτό
πότε η πλήξις και πότε ο πόνος.

Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που γίναν φύλλα ξερά οι ελπίδες
να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου τις καταιγίδες.

Ας ερχόσουν γιά λίγο
μοναχά γιά ένα βράδυ,
να γεμίσεις με φως
το φρικτό μου σκοτάδι.

Και στα δυο σου τα χέρια
να με σφίξεις ζεστά
ας ερχόσουν γιά λίγο
κι ας χανόσουν μετά.

Που να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό
σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε
το ντουετάκι μας το γνωστό
τα βήματά μας να ξαναπούμε.

Που να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό
που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα
Να ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου την καταιγίδα.

(Τραγούδι γραμμένο και αφιερωμένο στη Σοφία Βέμπο)


Σαββατόβραδο. Ακούγοντας τη Δανάη (Στρατηγοπούλου) στο Γ΄Πρόγραμμα. Έξω η βροχή μια αδιαπέραστη κουρτίνα ανάμεσα σε μένα του τώρα και του άλλοτε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: