Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Εξομολόγηση...

Γειά σας! Είμαι ο Λάκης ή Μήτσος ή Όργανο ή Γύφτος ή Τραβεστί.
Θέλω να σας εξομολογηθώ κάτι. Είμαι εξαντλημένος, run-down, exhausted, groggy , run, spent, tired, πώς να σας το πω αλλιώς στα άψογα αγγλικά μου!
Αυτός ο ανίερος πόλεμος εναντίον μου, αυτές οι ακαθαρσίες, αυτά τα ύπουλα
χτυπήματα στο μαλακό υπογάστριό μου, με έχουνε φέρει στα εξ ων συνετέθην.
Οι ατάλαντοι, οι κοπλεξικοί, τα τσόλια και τα τσόφλια!
Ζηλεύουν την επιτυχία μου, φθονούν τη δόξα μου, να μου βγάλουν τα μάτια δε θα ησυχάσουν οι μπαμπουίνοι της πρασινίλας και της κοκκινίλας!
Γι' αυτό είπα κι εγώ να αναζητήσω μια ήρεμη αγκαλιά , μια ζεστή φωλιά, και ενεγράφην εις τον συνδυασμόν του κολλητού μου Νικήτα Κακλαμάνη.
Κοντά στο Νικήτα νιώθω ασφαλής, άλλοτε υπερίπταμαι στα ουράνια κι άλλοτε κάνω βουτιές από κότερο στα γαλανά νερά του Αιγαίου.

ΣΤΟΥ ΝΙΚΗΤΑ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΖΕΣΤΗ ΦΩΛΙΑ!
Μία φωτογραφία μου για τους απανταχού ευρισκομένους
άρρενες θαυμαστές μου!
Με Αγάπη Λάκης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...